PREKIŲ PRISTATYMAS
Prekės pristatome visoje Lietuvoje per 2-3 d. d.
Pristatymo būdai ir įkainiai:
Lietuvos paštas, registruota pirmenybinė siunta (2-3d.d.) – 3,00 EUR
Paštomatai – LP EXPRESS, OMNIVA (2-3d.d.) — 2,50 EUR
Kurjerių tarnyba (2-3 d.d.) — 5,50 EUR
Atsiėmimas LP EXPRESS “Rimi Rygos” (Rygos g. 8, Vilnius) paštomate (1-2 d.d.) – 0,00 EUR
Nemokamas pristatymas paštomatu nuo 59 EUR, kurjerių tarnybomis nuo 200 EUR.
Dėl prekių pristatymo terminų ir įkainių į ES rašykite: info@zaliameta.lt
APMOKĖJIMAS
Pirkti prekes ir atsiskaityti el. parduotuvėje zaliameta.lt galite:
- naudodamiesi elektronine bankininkyste (opay.lt sistema )
- bankiniu pavedimu
- zaliameta.lt dovanų kuponu
Neapmokėti ir nepatvirtinti užsakymai laikomi negaliojančiais ir šalinami iš sistemos po 5 d. d.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Prekių atsisakyti ir jas grąžinti pagal LR galiojančius įstatymus pirkėjas turi teisę per 30 kalendorinių dienų.
Pareiškimą apie norimas grąžinti prekes pirkėjas turi pateikti raštu info@zaliameta.lt, jame nurodyti savo vardą, pavardę, užsakymo numerį, grąžinimo priežastis bei pateikti norimų grąžinti prekių kiekį, pavadinimą, taip pat pateikti prekių nuotraukas.
Per 14d. nuo pareiškimo pateikimo, pirkėjas privalo pardavėjo nurodytu adresu atsiųsti norimas grąžinti prekes.
Grąžinamų tinkamos kokybės prekių transportavimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Prekių pirkimo – pardavimo sutarties pirkėjas neturi teisės atsisakyti šiais atvejais:
- prekės dėl netinkamų pirkėjo veiksmų buvo sugadintos ar pažeistos, pirkėjas jomis naudojosi ir dėl to buvo prarasta jų prekinė išvaizda
- užsakyti kosmetikos ir parfumerijos gaminiai, kurių naudojimo/nenaudojimo fakto neįmanoma patikrinti
Grąžinamos prekės turi atitikti žemiau pateiktus reikalavimus:
- Prekės turi būti originaliose pakuotėse, nepažeistomis apsauginėmis plėvelėmis
- Prekės turi būti nenaudotos, tvarkingos išvaizdos, be išorinių ir vidinių pakuočių defektų
- Prekės turi būti tokios pat komplektacijos, kaip ir buvo gautos siuntoje
- Prekės privalo būti pirkėjo nesugadintos
Užsakymą pristačius kurjerių tarnyboms, siuntos išvaizdą privaloma įvertinti pristatymo metu. Pastebėję siuntos pažeidimus, dalyvaujant kurjeriui privalote tai pažymėti pastabose arba turite teisę atsisakyti priimti siuntą. Pasirašius siuntos važtaraštį, pažymite, jog siuntą gavote tvarkingą. Pirkėjui šių veiksmų neatlikus, pardavėjas yra atleidžiamas prieš pirkėją dėl pakuotės išorinių defektų ir pažeidimų pretenzijų.
Ne vėliau kaip per 2 d.d. nuo siuntos gavimo klientas privalo informuoti pardavėją ir pateikti siuntos nuotraukas apie gautą neteisingos komplektacijos ar kiekio siuntą, nei buvo pateiktas pirkėjo užsakyme.
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Pinigai yra grąžinami arba prekė pakeičiama nauja, toliau nurodytais atvejais:
- prekė yra neatitinkanti užsakymo
- gauta prekė yra su aiškiu gamykliniu pažeidimu
- užsakytos prekės nebeturime sandėlyje ir esate informuotas, jog yra neplanuojamas jos tolimesnis gavimas
Pardavėjas per 14 dienų nuo nekokybiškų prekių gavimo, įsipareigoja jas pakeisti naujomis arba grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.
ZALIAMETA.LT DOVANŲ KUPONAI
Dovanų kuponai zaliameta.lt galioja 3 mėnėsius nuo jų įsigyjimo datos, taip pat:
- 1 kuponas galioja 1 apsipirkimui
- Dovanų kuponas yra į pinigus nekeičiama ir negrąžinama prekė.
- Apsipirkimo metu nepanaudotas pinigų likutis pinigų nėra grąžinamas
- Jei išsirinktų prekių vertė krepšelyje yra didesnė nei nurodyta dovanų kupono suma, apsiperkantis asmuo skirtumą turi galimybę apmokėti nuosavomis lėšomis galutinio atsiskaitymo etape.
- Pasibaigus dovanų kopono galiojimo terminui ir nespėjus jo panaudoti, laikoma jog prekė ar paslauga yra suteikta.
Turite klausimų? Susisiekite: tel.: +370 684 626 80, el. paštu: info@zaliameta.lt .
PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS
KONTAKTAI
Darbo laikas: I-VII 8.00-20.00